Friday, March 26, 2010

more funnnn

Unforgettable moment I must say. Because we, DBS5B went to Tupah for a class bbq. Macam2 yang dibakar. Ayam, sotong, udang, kerang, sosej. Bukan senang untuk 1 class keluar dan spend time together macam nie.

But all the girls dihantar dulu because all the boys only came after solat Jumaat. Faiz, Fadzil & Zen hantar the girls & they all help us untuk hidupkan api & juga bantu membakar before they left us to go for prayers & only came after that with the rest (the boys).

So while the guys were not there yet, the girls take the opportunity to go & berendam. Unfortunately, I can’t join them because I got ‘Japan flag’.ahahaha. so, I just become photographer of the day, capturing all the sweet moments. :) disebabkan aku yang mengambil gambar, so gambar yang ada aku hanya boleh dikira dengan jari.hehe.

The guys datang tepat selepas habis solat Jumaat. Diorang makan, then terus terjun to join the girls. Aku meneruskan tugas, snapSNAPsnapSNAP. :)

After a while, all of them naek kejap. HAPPY BIRTHDAY TO YOU! Hambek kau kne baling dengan telur & tepung. Siapa? Acik, kawan kepada cik kuntum. Lepas tu, bukan saja birthday girl yang kena, yang lain pun dah maen baling2 tepung sesama sendiri. Aku dah lari jauh sebab tak nak kena al those thing sebab aku bukannya mandi cause diorang boley bersihkan diri dalam air tu.huhu. Lepas tepung & telur dah habes, diorang maen perang cream cake pulak. Aku ingat aku boley selamat cause aku gunakan Mumu (wanie’s sugar glider) supaya aku tak dikacau. Jangkaan aku meleset. Bedorm attack aku selepas sape2 pon tak berani kacau aku. Aku dah sampai terbaring-baring atas batu dok elak dari bedorm. Dayemmmmm!ahahahha. ;p

Selepas packed semua barang2, the girls left Tupah around 5.45pm if I’m not mistaken. For the guys, I’m not sure what time they left.

But overall, I dare to say, all of us were having so much fun. Sampai balik2, bukak FB pon, semau pakat dok update status something like hepi buat bbq kt Tupah. ;))


so okayy ppl,
tc && till we meet again on next entry.
im eida,
signing off.
mwahxss!
(:

p/s I love you : picture will be uploaded later. May be. Hehehe. =p

2 comments:

Superjoji said...

btoi kak!
gilak best!
miss da moments!

growing up girl said...

dOdE : huhu.pls rmmber all those sweet moments.im going to miss all of u right after 2010 ends.sobss.